Emerson Automation Solutions er klar til Brøndby-messe

01.06.2024

Den 10. til 12. september vil man også kunne møde Emerson Automation Solutions ved årets træf inden for industriel automation i Brøndby.

Emerson Automation Solutions vil stille skarpt på industriel automation og cybersikkerhed på AUTOMATIK 2024 i Brøndby.Emerson Automation Solutions vil stille skarpt på industriel automation og cybersikkerhed på AUTOMATIK 2024 i Brøndby.

Yderligere et firmanavn er nu placeret i hallen i forbindelse med den 11. AUTOMATIK-messe, meddeler arrangørerne.

Det er Emerson Automation Solutions, Søborg, som er blevet føjet til udstillerlisten, og nu har indledt forberedelserne frem mod eventet, der holdes i Brøndby den 10. til 12. september.

Ud over løsninger til netop industriel automation, så er virksomheden også langt fremme med løsninger på sikkerhedsområdet, og kan dermed også understøtte cybersikkerheden omkring industriel automation, som iøvrigt også kommer i fokus på årets event, når Cybersikkerhedslandsholdet tager del i aktiviteteterne.

keyboard_arrow_up